Saturday, December 11, 2010

rindu-merindui



inilah jejaka macho. hehe. walaweih! kenapa aku minat sangat depa-depa ni? awat kawan-kawan aku mcam semuanya takdak minat pon ngan depa-depa ni. ok dah. cukuplah mengeluh! point dia di sini aku cuma nak cakap bahawasanya aku sangat MERINDUI mereka-mereka yang gantang ni. HAHA. amboi aina galak aih hg ni. kisah apa aku. haha. walaupun mereka-mereka ni ada twitter and kononnya kalau mereka ni ada twitter. bahasa apa nih! haha. maaf ayat songsang. aku nak habaq klau depa ni ada twitter mcam kita-kita ni dekatla ngan depa. sbb dapat tau perkembangan depa. tapi bagi aku ini adalah satu PEMBOHONGAN! sebabnya ? x kan la ampa dok rasa dekat kot. lainla kalau ampa faham depa dok mengarut apa dlam bahasa depa. series aku tak faham sebijik perkataan pon. sebab tula aku tak rasa DEKAT sangat pon.
kalaula aku buleh faham depa kata apa. maknakata kalaula aku boleh baca tulisan KOREA, cakap KOREA, tulis KOREA. bahagianya hidup aku. HAHA. oke dah setakatni ja keluhan aku.hehe.tak 'ralat' nak tulis banyak-banyak

+ ALWAYS KEEP THE FAITH +

No comments:

Post a Comment