Saturday, December 18, 2010

drama korea

hari ini aku nak bercerita tentang adik aku yang dulunya x pernah suka pon tengok drama korea ni. pada satu malam ni. dia bukak drama korea kat tv. aku mula-mula agak hairan. terlintas jugak 'hai budak ni mimpi apa la yg tetiba ja nak bukak cita ni'. haha. oke aku pon biarlah kat dia dok tengok sorang sorang. nak tau dak cita apa. ?

jeng jeng ! haaa. cerita ni la. ampa ampa penah tengok dak cerita ni. x bes langsung ~ oke hok tu aku lawak ja. series bes. sedih gilaa ! time ayah yong tu mati. mesti ampa tak tau yong tu sapa kan. oke xpala. lani ampa p tengok sendiri naa kat mysoju. kalau nak tengok cerita ni kena sedia tisu seguni. haha. mau tak cukup jugak satu lori pon xpa. oke ampa takpayah ok bohong aku kalau seguni tu ampa habis guna. HAHA. kalau ampa beli selori tisu mesti syarikat tisu tu berterima kasih gila kat aku kan.ahha. oke jgn melalut.haa. sambung balik pasai adik aku tadi. dia kata kaaaaan .time dia tgok cita ni kan dia dok nangis sorang2. haha. hmpa boleh bayang dak. *adik aku laki na bukan pompuan.
agak2 ada x muka macam ni kalau adik aku nanges ! walaweihh ! kalau muka adik aku cenggini time dia nangis !haha. comel gila kot. ni sekadar gambar hiasan yaa. muka adik aku x seputih ni naa. haha. first time kot aku tgok dia feeling habis tgok cita korea. haha. aku pon nangesla jugak an. tpi normalla pompuan nanges bila tgok drama korea an. haha. bak kata adik aku. dia tgok banyak kali dah cerita ni.ahaha. tpi asyik dok nanges tak dak bezapon.haha. walaaweih ! good job .haha.
* hari ini aku makan bnyak sebab jemputan kenduri banyak sangt~ perut aku kembung !HAHA
eh aku lupa nak bagitau tajuk cerita ni.HAHA. stgi ampa dok menjelajah GOOGLE or YAHOO or MYSOJU plak. hehe.tajok ja il ji mei. oke aku tipu pasai ejaannya. yang sebenarnya yang ni Iljimae. selamat menonton !

+ALWAYS KEEP THE FAITH+

No comments:

Post a Comment