Thursday, December 23, 2010

result oh result



oke harini ah 24 hari bulan sepuloh.haha.kemarin kan 23 hari bulan sepuloh.kemarin result pi-em-ar keluaq ! huaaa.syukur alhamdulillah kerana aku dapat elok.haha.mula2 punyala huaah huaaah ! nanges wat terok.haha.penat aku dok nanges sebelah kawan aku.kotla dia nak tenangkan aku.HAHA.xpa2.merajok ni.haha.oke kat sini aku nak ucapkan tahniah kepada semua kawan ku yang berjaya melepasi pusingan seterusnya.eh?apa aku cakap .oke silap.tahniah kepada kawan kawan ku yang berjaya mencapai target masing2!oke tahniah kat aku jugak naa.haha.aku capai target jugak *capai ka?haha.oke aina bersyukur naaa.haala haalaa! thanks to ALLAH ! thanks to my mom and my dad! thanks to all my teacher ! thanks to all my friend :))))) *terasa macam buat ucapan dekat anugrah berprestij.HAHA.betui ka aku eja tu.

tahniah semua ^_____^
mesti ampa tertanya2kan aku dapat bapa.haha.kalau nak tau tnya sendirila.insyaallah aku bagitau.hehe.sbb result aku oke2 ja.hehe.
btw,thank you kepada mama aku<---cewah sejak bila aku dok bermama mama ni.haha.xpenah aku panggil gitu.haha.tq sebab belanja kami semua makan.hee.thank you jugak kepda tok aku yang memuji muji aku sambil memberikan wang saku yang berjumlah sebanyak RM +++++ hahaha.tuudiaa.banyaknya angka.ahah.x banyak aih.thanks jugak kepada ayah aku sbb mai sekolah tadi *abah cek malu sbb teriak depan abah.haha. kaka kesayangan ku~ thank you sbb ucapkan tahniah ! saya sayang semua ! i LOVE you all *gaya gedik

pssst *nati aku scan result aku na.haha.gagah gila nak tayang.HAHAHAH *gelak gaya shinchan sambil cekak pinggang.haha

TAHNIAH


+ALWAYS KEEP THE FAITH+

No comments:

Post a Comment