Thursday, October 27, 2011

kuala perlis

Assalamualaikum :)

sepatutnya aku postkan entry ni dulu sebelum entry yang keluar dengan kawan-kawan. xpa. aina tak kisah. hari ni pon nak post gambar. well, artis kan, haruslah kena ada banyak gambar. XP sekali sekala, dua kali dua kali, tiga kali mengada-ngada. tak gitu.

tak guna tulis banyak-banyak,sebab nak sambung tengok running man pulak. STRESS! aku ja yang faham. hua hua hua.

see, i nampak kurus. muahaha. salah satu faktor aku suka gambar ni.

bajet comel lettew :P

kasut guwa paling brutal. aku tak pakai kasut ketuk ketak ketuk ketak.

gambar ni sebenarnya cuma nampak biji mata sahaja. aku nampak matang gitu. suka I

candid ni. tapi macam cik wani kita ja yang tak berapa nak jadi candid.
bajet jew ambil gambar depan masjid, series lawa masjid terapung ni. kenapa tak dak butang like dekat papan tanda tu. kalau tidak aku penyek sampai rosak :)

baiklah, maka jom pergi sambung tengok running man. weeheee

3 comments:

  1. =_=.........dua gmbaq ja yg ada kami... =_=

    ReplyDelete
  2. haha! nasib kami x p... mau dak prasan tenggelam dah ampa semua pasai kmi pulun dok dpan camera mmuahahahah!

    ReplyDelete
  3. disebabkan tu camera ampa kan. so ampa yg banyak amik gambar. haha.

    aida: tau xpaa. haha

    ReplyDelete