Saturday, January 8, 2011

keluarga teddy

okeee.post kedua untuk hari ni.apa yang aku nak cerita ni semua hanya rekaa semata2 yaa.sbb aku agak bosan sekarang.xdak keja nak buat *padahal keja banyak x sangga.hehe.biasalah.aku ni rajin buat yang ni jaa.nak tanya ni~ sapa sukaaa teddy ??!! saya ! saya ! eh.aku tanya aku jawab.haaa.elok sangat lah tu.harini aku nak story2 tentng keluarga teddy yang menetap dalam bilik aku selama berapa tahun pon aku x tau daaaa.dah la dok free x bayar sewa pon.haha.dimulakan dengan si bapaknyaa ! haha


haa.nila si bapaknyaa ! muka garaaaang owww :) tpi misai x daaak.alaaaa.x garanglaa.haha.si bapaknya ni namanya ialah .... errr apa ar.aku tak tahu la.haha.sbb aku jrang main dengan si bapaknyaaa.aku selalu buat bantai peluk ja.haha.oke xpala.aku bagi nama dia MR BROWN. yaaah,orangnya sangat gagah lagi perkasa.hehe.dia syoooook dipelukk ! hehe.sbb si bapaknya ni besaaaaaaww ! hehe.tidurku selesa dengannya.isssh ayat apa nih.haha.oke skrang aku nak perkenalkan si emaknya.hehe.eh sebelum tuu.nak bagitau si ayahnya ni sepupu aku bagi.keke


haaa.jeng jeng. ni si isterinyaa ! comel kaaan? heeee.saya suka yang ni.nama dia MRS DUDU.hehe.teddy ni mak aku yang bagi,hehe.hadiah besday ! weehee.nmpk sngt jiwa masih kanak-kanak.smpai hadiah besday pon mak bagi teddy bear kan.mrs dudu ni lagii lembut .comeeeeel.haaa.depa kawin dua kan.kawin dalam bilik aku jugak.depa x ajak aku pon.depa kunci pintu *oke aku lawak jer.haha.depa ada anak jugaaaak tau daah. 3 ekorr.hehe.kena kata ekorla kan sebab dorang tu beruang bukan manusia.hehe.tp gmbar anak dia yang sekor tu aku terpadam.hehe.yang 2 ekor lagi tu adala.hehe


jeng jeng ! weeeeehe.kembar.haha. dari kiri nama diaaa syafikah yg kanan fatin.aku letak nama ni time aku kecik2 dulu.aku pon hairan macam mana aku boleh letak nama ni.sorila kalau ada orang yang nama mcam ni.ish mestilah ada.xda kena mengena dengan sesiapapon :) heeeeeeeee. comei kan dorang2 ni ! peneman aku bila kak aku x dak kat rumah.HAHA.yang fatin tu agak bengong.ahha.msti ampa x faham kan.xpalah.xkan aku nak cerita kot sifat aku yang agak keanak anakkan.haha.


teheee ! happy family ! haaa yang kaler biru tula gambarnya xdaaaak.hhuhu.yang tu nama dia mizaa.oke nama orang lagi.hahaha.sorry laaa.aku pon tak tau sbb apa aku boh nama orang.sbb teddy ni lama daaah.aku boh masa kecik2 dulu..hehe.xpaaakan.okeee.itulah kisah keluarga teddy yang menetap dalam bilik aku yang lawa sbb aku baru kemas pagi tadi.HAHA.
HAPPY FAMILY *tolong jangan dok fokus sangat tanda2 merah biru di badan atau kepala atau hidung teddy tu yaaa.itu semua kerja adik aku yang agak x menghargai barang aku.dia conteng habiss ! aku boleh maafkan sbb waktu tu dia baru budak2! sabaq jaaaa.hOH ! semoga anda juga mempunyai happy family mcam dorang yerrr :) hehe ^___________^

+ALWAYS KEEP THE FAITH+

No comments:

Post a Comment