Friday, January 7, 2011

EPOP + Kalendar

DIMULAKAN DENGAN BISMILLAH :) maafya sbb post sebelum ni aku x mula dengan ni.hehe

aku tak tahu nak letak title dia apa,then aku letak jala epop 2.kehkeh.macam gelak jahat ja kan. haha.oke.berasarkan post aku yang sebelum ni.aku sngat merana kan?sbb x beli epop.HAHA.tapi kali ni.aku dah beli !!~ yeaaaay !!~ syoook mana weh ! duit aku pon terbang kan.biasalaaaaa.harga meningkat.kali ni jalaaa.haaaa.dapat kalendar free kan?haaha.nak tgok dak ? bagi aku ah cukur lawa ah tau kalendar ni.haha


haaa.tadaaaa.2011 kalendarr !~ tgok kat no 2 tuu.JYJ tuuuuh ! hehe. pagi2 aku bangun dok mengadap benda ni jaaa.maklumlaa nak tengok rini bapa ari bulan.walaupun sebelum ni aku x pernah amik kisah pon bapa hari bulan.kahkah.lawaaa dak ? lawaaalaaa.berbalooi-baloi.haha.yang aku suka sangat pasai kalendar ni tau dak sebab apa ?


haaa.sebab nilaaa.dapat tangkap tak ?haha.1 sebab ada gambar JYJ ! 1 lagi sbb gambar JYJ dok kat bulan Julai.ehem ehem!!~ birthday aku kan bulan julai ~ hehe. terasa bagai menyambut birthday dengan JYJ plak.ehehe.oke dak.haha. aku rasa aku patut tukar title post ni yaaa.hehe.
oke.yang tu saja lah yang aku nak ceritaa no ~ sapa yang x beli lagi p la beli noo ~ haaaa.1 lagi.ada kontes kan dlam buku epop ni kan.sapa menang kann.dapat kannn.haha.oke sila baca tanpa 'kan' tu yaaa.dpat album jyj ! hehe.aku pon kena sertai kontes tuu ~ aku tau aku x kan menang punyaaa.haha.tpi ampa jangan dok doa bagi aku tak dapat naaa.hehe.aku teringin kot ~ oke dahla yaa.xleh tulis banyak2.sbb sakit tekak. *xdak kena mengena pon sebenaqnya.haha.oke2.buy buy.salam 1 Malaysia ^_____^

DISUDAHI DENGAN ALHAMDULILLAH :)

+ALWAYS KEEP THE FAITH+



No comments:

Post a Comment